Bu
çalışmanın temel amacı, Türkiye marka kişiliğinin İsveç vatandaşları tarafından
nasıl algılandığını belirlemektir. Bu kapsamda, İsveç vatandaşlarının
Türkiye’yi daha önce ziyaret etme/etmeme durumları ve demografik özellikleri
ile ülke marka kişiliği arasındaki ilişkiyi ortaya koymak hedeflenmiştir. Çalışma
anket yöntemiyle 396 denekle gerçekleşmiştir. Elde edilen verilere SPSS paket
programı ile faktör analizi, t-test ve ANOVA testleri uygulanmıştır. Araştırma
sonucunda ülke marka kişiliği faktörlerinin katılımcılar arasında farklı
algılandığı tespit edilmiştir.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Nisan 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 14 Sayı: 54 |