Bu araştırmanın amacı öğretmen adaylarının yazılı anlatım çalışmalarını düzeltme ve değerlendirme durumlarını tespit etmektir. Araştırma Türkçe ve Sınıf öğretmeni adayları üzerinde yapılmıştır. Araştırmada veri toplama amacıyla “ Bilgilendirici ve Öyküleyici Metinleri Değerlendirme Formu” kullanılmıştır. Verilerin çözümlenmesi amacıyla yüzde ve frekans analizlerinden yararlanılmıştır. Sonuç olarak öğretmen adaylarının bilgilendirici ve öyküleyici metinleri düzeltme ve değerlendirme açısından yeterli düzeyde olmadıkları tespit edilmiştir.
The purpose of this research to determine the correction and evaluation dispersions writing practices of teacher candidates. The research are applied on Turkısh and Class teacher candidates. In this research are used “The Evaluation Form Of Expository and Narrative Text”. In research are utilized to analyze from percent and frequencies process. In conclusion the levels of correction and evaluation narrative and expository texts of teacher candidates aren’t sufficient
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | August 1, 2008 |
Published in Issue | Year 2008 Volume: 9 Issue: 3 |