BibTex RIS Cite

Turizm Ve Seyahat Sektöründe Çalışanların İş Tatmini İle Müşterilerin Memnuniyeti Arasındaki İlişki: Kahramanmaraş'ta Bir Alan Çalışması

Year 2007, Volume: 2007 Issue: 1, 185 - 195, 01.03.2007

Abstract

Turizm Ve Seyahat Sektöründe Çalışanların İş Tatmini İle Müşterilerin Memnuniyeti Arasındaki İlişki: Kahramanmaraş'ta Bir Alan Çalışması

Year 2007, Volume: 2007 Issue: 1, 185 - 195, 01.03.2007

Abstract

Müşteri memnuniyeti bir işletmenin varoluş ve yaşamını devam ettirme şansını ortaya koyar. Özellikle müşteri ile işletme çalışanının pek çok ortamda yüz yüze geldiği ve etkileşim içinde olduğu turizm ve seyahat acentelerinin çalışan tatmin düzeyi ile buralardan hizmet alan müşterilerin memnuniyeti arasındaki ilişki Doğu Akdeniz bölgesinde bulunan Kahramanmaraş ili temel alınarak araştırılmıştır. Anket yöntemi kullanılarak yapılan araştırmada turizm ve seyahat acentelerinden hizmet satın alan müşterilerin kaliteli hizmet beklediğini ve bu kaliteli hizmeti verecek olan çalışanların çoğunun yaptıkları işi severek yaptıklarını ancak çalışma koşullarında yapılacak çeşitli iyileştirmelerle işlerinden tatmin olma düzeylerinin artırılması gereğini ortaya koymuştur

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Mustafa Taşlıyan This is me

Publication Date March 1, 2007
Published in Issue Year 2007 Volume: 2007 Issue: 1

Cite

APA Taşlıyan, M. (2007). Turizm Ve Seyahat Sektöründe Çalışanların İş Tatmini İle Müşterilerin Memnuniyeti Arasındaki İlişki: Kahramanmaraş’ta Bir Alan Çalışması. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2007(1), 185-195.

     EBSCO        SOBİAD            ProQuest      Türk Eğitim İndeksi

18302 18303   18304  18305