BibTex RIS Cite

Okul Müdürlerinin Çatışmaları Çözümleme Stratejilerine İlişkin Öğretmen Okul Müdürü ve Denetmen Algıları

Year 2001, Volume: 25 Issue: 25, 21 - 35, 01.06.2001

Abstract

Bu araştırmanın amacı, ilköğretim okulu müdürlerinin çatışmaları çözümleme stratejilerim, kendileri ve yakın görev ilişkisi bulunan öğretmen ve denetmen algılarına göre saptamaktır. Araştırma bulguları, öğretmen ve denetmen algılarının, okul müdürlerinin çatışmaları çözümlerken öncelikle, ikna etme ve anlaşma stratejilerini uyguladıklarını, öğretmen beklentilerin in destekleme,denetmen beklentilerinin ise anlaşma stratejileri yönünde olduğunu ortaya koymuştur.

Okul Müdürlerinin Çatışmaları Çözümleme Stratejilerine İlişkin Öğretmen Okul Müdürü ve Denetmen Algıları

Year 2001, Volume: 25 Issue: 25, 21 - 35, 01.06.2001

Abstract

Bu araştırmanın amacı, ilköğretim okulu müdürlerinin çatışmaları çözümleme stratejilerim, kendileri ve yakın görev ilişkisi bulunan öğretmen ve denetmen algılarına göre saptamaktır. Araştırma bulguları, öğretmen ve denetmen algılarının, okul müdürlerinin çatışmaları çözümlerken öncelikle, ikna etme ve anlaşma stratejilerini uyguladıklarını, öğretmen beklentilerin in destekleme,denetmen beklentilerinin ise anlaşma stratejileri yönünde olduğunu ortaya koymuştur.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Yrd. Doç. Dr. Kenan Atay This is me

Publication Date June 1, 2001
Published in Issue Year 2001 Volume: 25 Issue: 25

Cite

APA Atay, Y. D. D. K. (2001). Okul Müdürlerinin Çatışmaları Çözümleme Stratejilerine İlişkin Öğretmen Okul Müdürü ve Denetmen Algıları. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 25(25), 21-35.
AMA Atay YDDK. Okul Müdürlerinin Çatışmaları Çözümleme Stratejilerine İlişkin Öğretmen Okul Müdürü ve Denetmen Algıları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. June 2001;25(25):21-35.
Chicago Atay, Yrd. Doç. Dr. Kenan. “Okul Müdürlerinin Çatışmaları Çözümleme Stratejilerine İlişkin Öğretmen Okul Müdürü Ve Denetmen Algıları”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 25, no. 25 (June 2001): 21-35.
EndNote Atay YDDK (June 1, 2001) Okul Müdürlerinin Çatışmaları Çözümleme Stratejilerine İlişkin Öğretmen Okul Müdürü ve Denetmen Algıları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 25 25 21–35.
IEEE Y. D. D. K. Atay, “Okul Müdürlerinin Çatışmaları Çözümleme Stratejilerine İlişkin Öğretmen Okul Müdürü ve Denetmen Algıları”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 25, no. 25, pp. 21–35, 2001.
ISNAD Atay, Yrd. Doç. Dr. Kenan. “Okul Müdürlerinin Çatışmaları Çözümleme Stratejilerine İlişkin Öğretmen Okul Müdürü Ve Denetmen Algıları”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 25/25 (June 2001), 21-35.
JAMA Atay YDDK. Okul Müdürlerinin Çatışmaları Çözümleme Stratejilerine İlişkin Öğretmen Okul Müdürü ve Denetmen Algıları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2001;25:21–35.
MLA Atay, Yrd. Doç. Dr. Kenan. “Okul Müdürlerinin Çatışmaları Çözümleme Stratejilerine İlişkin Öğretmen Okul Müdürü Ve Denetmen Algıları”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 25, no. 25, 2001, pp. 21-35.
Vancouver Atay YDDK. Okul Müdürlerinin Çatışmaları Çözümleme Stratejilerine İlişkin Öğretmen Okul Müdürü ve Denetmen Algıları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2001;25(25):21-35.