BibTex RIS Cite

ÖRGÜTSEL İLETİŞİM KALİTESİ İÇİN TOPLAM MOTİVASYON YÖNETİMİ

Year 2002, Volume: 19 Issue: 1, 155 - 160, 01.01.2002

Abstract

Duvarların yıkıldığı ve dünyanın giderek küçük bir köye dönüştüğü bir ortamda yaşıyoruz. Bu ortamın gereği olarak, kurumlar artık güçlü ve dinamik rakipleri karşılarında bulmuş ve eğer tabir yerindeyse kendi evlerinde vurulmaya başlamışlardır. Başka bir deyişle, rekabet kabuk değiştirmekte ve "imhacı rekabet" deyimi ile birlikte anılmaktadır. Bu sert değişim ve rekabet rüzgarlarının estiği bir ortamda, kurumların iç müşteri konumunda olan çalışanlar stratejik bir önem kazanmaktadırlar. Sözkonusu değişen dünya düzeninde kurumların yaşamlarını sürdürebilmelerinin yolu, çalışanlarının beklentilerinin karşılanmasından ve onların gerçek anlamda motive edilmelerinden geçmektedir.

References

  • Baltaş, A. (200 ı). Ekip çalışması ve liderlik. İstanbul: Remzi.
  • Beatty, J. (1998). Peter Drucker'a göre dünya. O. Akınhay (Çev.). İstanbul: Sistem.
  • Gürgen, H. (ı 997). Örgütlerde iletişim kalitesi. İstanbul: Der
  • Zıllıoğlu, M. (1993). İletişim nedir? İstanbul: Cem

ÖRGÜTSEL İLETİŞİM KALİTESİ İÇİN TOPLAM MOTİVASYON YÖNETİMİ

Year 2002, Volume: 19 Issue: 1, 155 - 160, 01.01.2002

Abstract

References

  • Baltaş, A. (200 ı). Ekip çalışması ve liderlik. İstanbul: Remzi.
  • Beatty, J. (1998). Peter Drucker'a göre dünya. O. Akınhay (Çev.). İstanbul: Sistem.
  • Gürgen, H. (ı 997). Örgütlerde iletişim kalitesi. İstanbul: Der
  • Zıllıoğlu, M. (1993). İletişim nedir? İstanbul: Cem
There are 4 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Erhan Eroglu This is me

Publication Date January 1, 2002
Published in Issue Year 2002 Volume: 19 Issue: 1

Cite

APA Eroglu, E. (2002). ÖRGÜTSEL İLETİŞİM KALİTESİ İÇİN TOPLAM MOTİVASYON YÖNETİMİ. Kurgu, 19(1), 155-160.