BibTex RIS Kaynak Göster

ÖRGÜTSEL İLETİŞİM KALİTESİ İÇİN TOPLAM MOTİVASYON YÖNETİMİ

Yıl 2002, Cilt: 19 Sayı: 1, 155 - 160, 01.01.2002

Öz

Duvarların yıkıldığı ve dünyanın giderek küçük bir köye dönüştüğü bir ortamda yaşıyoruz. Bu ortamın gereği olarak, kurumlar artık güçlü ve dinamik rakipleri karşılarında bulmuş ve eğer tabir yerindeyse kendi evlerinde vurulmaya başlamışlardır. Başka bir deyişle, rekabet kabuk değiştirmekte ve "imhacı rekabet" deyimi ile birlikte anılmaktadır. Bu sert değişim ve rekabet rüzgarlarının estiği bir ortamda, kurumların iç müşteri konumunda olan çalışanlar stratejik bir önem kazanmaktadırlar. Sözkonusu değişen dünya düzeninde kurumların yaşamlarını sürdürebilmelerinin yolu, çalışanlarının beklentilerinin karşılanmasından ve onların gerçek anlamda motive edilmelerinden geçmektedir.

Kaynakça

  • Baltaş, A. (200 ı). Ekip çalışması ve liderlik. İstanbul: Remzi.
  • Beatty, J. (1998). Peter Drucker'a göre dünya. O. Akınhay (Çev.). İstanbul: Sistem.
  • Gürgen, H. (ı 997). Örgütlerde iletişim kalitesi. İstanbul: Der
  • Zıllıoğlu, M. (1993). İletişim nedir? İstanbul: Cem

ÖRGÜTSEL İLETİŞİM KALİTESİ İÇİN TOPLAM MOTİVASYON YÖNETİMİ

Yıl 2002, Cilt: 19 Sayı: 1, 155 - 160, 01.01.2002

Öz

Kaynakça

  • Baltaş, A. (200 ı). Ekip çalışması ve liderlik. İstanbul: Remzi.
  • Beatty, J. (1998). Peter Drucker'a göre dünya. O. Akınhay (Çev.). İstanbul: Sistem.
  • Gürgen, H. (ı 997). Örgütlerde iletişim kalitesi. İstanbul: Der
  • Zıllıoğlu, M. (1993). İletişim nedir? İstanbul: Cem
Toplam 4 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Erhan Eroglu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 19 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Eroglu, E. (2002). ÖRGÜTSEL İLETİŞİM KALİTESİ İÇİN TOPLAM MOTİVASYON YÖNETİMİ. Kurgu, 19(1), 155-160.