Öğretmen eğitimi üzerine yapılan çalışmalarda, öğretmenlerde öğrenme ve pedagojik değişimin nasıl olduğu, öğretmenlerin nasıl öğrendiğini, nelerden etkilendiğini, neye ihtiyaçları olduklarını ve bu konuda neler yaptıkları günümüzde önemle üzeride durulan konular arasındadır. Eğitimcilere ve öğretmenlere ışık tutması amacıyla bu çalışmada, öğretmelerin pedagojik yeterliklerinin ne olduğu ve nasıl olması gerektiği literatüre bağlı olarak irdelenmiştir. Çalışma sonucunda özellikle hizmet içi eğitim politikalarının tekrar gözden geçirilerek, öğretmelerin pedagojik yeterliliklerinin sürekli geliştirilmesine olanak sağlayacak şekilde yeniden yapılandırılması ve günümüz bilgi ve erişim teknolojilerinden mümkün olduğunca faydalanabilmeleri gerektiği sonucuna varılmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | June 14, 2011 |
Submission Date | November 27, 2010 |
Published in Issue | Year 2011 Issue: 4 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.