Bu çalışmanın amacı sağlık hizmetlerinin iç ve dış müşterilerinin “Kalite nedir?” ve “Size göre kaliteli bir hastane nasıl olmalıdır?” sorularına nasıl cevap vereceğini belirlemektir. Her iki müşteri grubunun beklentileri ve algıları aynı yönde mi, hangi yönlerde farklılık gösteriyor tespit edilmeye çalışılmıştır. Bunun belirlenmesi hastane yönetimlerinin uyguladığı kalite çalışmalarına yön vermesi açısından son derece önemlidir. Nitekim yapılan çalışma sonucunda hem iç müşterilerin hem de dış müşterilerin kalite algılarının örtüştüğü bulunmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | April 5, 2016 |
Submission Date | February 3, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 8 Issue: 14 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.