BibTex RIS Cite

-

Year 1999, Volume: 11 Issue: 11, 373 - 378, 28.10.2013

Abstract

-

AKTİF ÖĞRENME, ÖĞRENMEYİ ÖĞRENMEK VE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME

Year 1999, Volume: 11 Issue: 11, 373 - 378, 28.10.2013

Abstract

Eğitim gündeminde son yıllarda yoğun olarak yer alan "aktif öğrenme", "öğrenmeyi öğrenmek ve "probleme dayalı öğrenme" diye tanınan öğrenim
yöntemlerinin eğitim-öğretim süreci içindeki konumlarını netleştirmek için
eğitim, öğretim ve öğrenme süreçlerini gözden geçirmek gerekir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;
Journal Section Articles
Authors

Sevil Ünal This is me

Publication Date October 28, 2013
Published in Issue Year 1999 Volume: 11 Issue: 11

Cite

APA Ünal, S. (2013). AKTİF ÖĞRENME, ÖĞRENMEYİ ÖĞRENMEK VE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 11(11), 373-378.