BibTex RIS Cite

PARADİGMA VE UYGULAMA: TEMEL ARAŞTIRMANIN EĞİTİMDE ETKİSİ

Year 1999, Volume: 11 Issue: 11, 153 - 162, 30.10.2013

Abstract

Eğitimcilerin araştırma sonuçlarından yararlanmaları ve bilhassa temel ya da teori uyumlu araştırmaların okulların çalışma şekilleri üzerinde olası etkileri hakkında şüpheleri tam olarak hayret vericidir. Hatta daha da hayret veren araştırmacıların kendilerinin okul uygulamaları üzerinde kendi yaptıkları araştırmaların etkisine olan şüpheleridir
.

-

Year 1999, Volume: 11 Issue: 11, 153 - 162, 30.10.2013

Abstract

-

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;
Journal Section Articles
Authors

J. W. Getzels This is me

Publication Date October 30, 2013
Published in Issue Year 1999 Volume: 11 Issue: 11

Cite

APA Getzels, J. W. (2013). PARADİGMA VE UYGULAMA: TEMEL ARAŞTIRMANIN EĞİTİMDE ETKİSİ. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 11(11), 153-162.