Yeni Medya, internet teknolojilerinin sosyal hayatımıza giderek daha fazla girmesi sayesinde popülerlik kazanan
 bir kavram haline gelmiştir. Yeni Medyanın ülkeler arasındaki gelişmişlik düzeyi fark etmeksizin tüm dünyada
 nesiller üzerinde dönüştürücü bir etki yarattığı öne sürülmektedir. Başta medya sektörü olmak üzere eğlence,
 iletişim, eğitim, finans ve dağıtım sektörlerinde yaşanan bu dönüşümler aslında yeni bir toplumsal yapıya
 geçtiğimizi ve aynı zamanda yeni bir nesle doğru ilerlemekte olduğumuzu da işaret ediyor olabilir. Ağ nesli
 dediğimiz bu nesil, gerçek ortamda kurduğu ilişkileri sanal ortama da taşıyarak devam ettirebilen bir özellik
 göstermektedir. Diğer bir deyişle, artık iletişimin sürekliliğini sağlayan araçları kullanarak sürekli çevreleri ile
 iletişimde kalan bir nesilden bahsetmek mümkündür. Bu çalışmada bakış açılarının farklılaştığı, değer
 yargılarının, mahremiyetin ve önceliklerinin değiştiği bu yeni neslin Türkiye’de mobil cihazları kullanımlarına
 yönelik bir araştırma yapılmış ve sonuçlar tanımsal istatistiki analizlerle tartışılmıştır.
| Primary Language | Turkish | 
|---|---|
| Journal Section | Published articles | 
| Authors | |
| Publication Date | January 28, 2014 | 
| Submission Date | January 28, 2014 | 
| Published in Issue | Year 2012 Issue: 3 |