Bu çalışmada, Mersin Üniversitesi [ME.Ü.] Eğitim Fakültesi’nin örgüt yapısının, bilgiye
ulaşma, bilgiyi kullanma, bilgiyi paylaşma ve bu bilgileri topluma yayma bakımından durumunun
betimlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla 2004-2005 eğitim-öğretim yılında ME.Ü. Eğitim
Fakültesi’nde görevli 32 öğretim elemanına Tunç ve Başaran (2004) tarafından geliştirilen “Örgütsel
Bilgi Kültürü Ölçeği” uygulanmıştır. Öğretim elemanlarının görüşlerine göre, ME.Ü. Eğitim
Fakültesi’ndeki bilgiye ilişkin kültürel yapının orta ve iyi düzeyde olduğu gözlenmişken, öğretim
elemanlarının görüşlerinin, cinsiyete ve bölüme göre farklılaştığı ancak unvana ve mesleki kıdeme
göre ise farklılaş
madığı ortaya çıkmıştır.
Primary Language | English |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | January 26, 2014 |
Published in Issue | Year 2005 Volume: 1 Issue: 2 |
Once articles are published in the journal, the publishing rights belong to the journal. All articles published in the journal are licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) license, which permits sharing by others.