Bu çalışmada, Mersin Üniversitesi [ME.Ü.] Eğitim Fakültesi’nin örgüt yapısının, bilgiye
ulaşma, bilgiyi kullanma, bilgiyi paylaşma ve bu bilgileri topluma yayma bakımından durumunun
betimlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla 2004-2005 eğitim-öğretim yılında ME.Ü. Eğitim
Fakültesi’nde görevli 32 öğretim elemanına Tunç ve Başaran (2004) tarafından geliştirilen “Örgütsel
Bilgi Kültürü Ölçeği” uygulanmıştır. Öğretim elemanlarının görüşlerine göre, ME.Ü. Eğitim
Fakültesi’ndeki bilgiye ilişkin kültürel yapının orta ve iyi düzeyde olduğu gözlenmişken, öğretim
elemanlarının görüşlerinin, cinsiyete ve bölüme göre farklılaştığı ancak unvana ve mesleki kıdeme
göre ise farklılaş
madığı ortaya çıkmıştır.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Ocak 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Cilt: 1 Sayı: 2 |
Makaleler dergide yayınlandıktan sonra yayım hakları dergiye ait olur.
Dergide yayınlanan tüm makaleler, diğerleri tarafından paylaşılmasına olanak veren Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası (CC BY-NC-ND 4.0) lisansı altında lisanslanır.