BibTex RIS Cite

Ben ve Biz: Postmodern İnsanın Psikanalizi

Year 2015, Volume: 12 Issue: 2, 182 - 190, 01.07.2015

Abstract

süreci yaşanmıştır. Pazarlamanın bu yeni biçimi talebi arttırma için; a)ürün odaklı pazarlama stratejisidir. Ürün odaklı pazarlamadan an- laşılan, ürüne başka anlamların atfedilerek sunulmasıdır. Dolayı- sıyla “bir ürünün esas kullanımı artık ikincil önemdeydi. Önemli

Year 2015, Volume: 12 Issue: 2, 182 - 190, 01.07.2015

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Kitap Tanıtım ve Tenkitler
Authors

Rauiner Funk This is me

Publication Date July 1, 2015
Submission Date July 1, 2015
Published in Issue Year 2015 Volume: 12 Issue: 2

Cite

ISNAD Funk, Rauiner. “Ben Ve Biz: Postmodern İnsanın Psikanalizi”. Milel ve Nihal 12/2 (July 2015), 182-190.