BibTex RIS Cite

ÖĞRETMEN ROLLERİ, ÖĞRENCİ ETKİLİLİĞİ VE EĞİTİM KAZANIMLARI BAKIMINDAN TÜRKÇE DERSİ METİN İŞLEME SÜRECİ

Year 2014, Volume: 44 Issue: 204, 167 - 198, 01.10.2014

Abstract

Öğretmenler gerçekleştirdikleri öğrenme ve öğretme süreci etkinliklerini bir plan ve program çerçevesinde yürütmektedirler. Gerçekleştirilen buetkinliklerde temel amaç, öğrencilerin bulundukları sınıf seviyesine ait kazanımlara sahip olmalarını sağlamaktır. Bu konuda öğretmenlere dersin öğretim programı, öğretim programına paralel olarak hazırlanan ders, çalışma ve kılavuzkitaptan oluşan kitap seti ve ait olduğu eğitim kurumu yönetmeliği yol haritasıişlevi görmektedir. Türkçe öğretmenleri de Türkçe dersi öğretim programının yolgöstericiliğinde öğrenim etkinliklerini biçimlendirmektedirler. Türkçe dersi metinişleme süreci etkinlikleri çerçevesinde yürütülen bir derstir. Bu çerçevede dil bilgisi konu ve kuralları kavratılmakta, okuma, dinleme, konuşma ve yazma becerileri geliştirilmeye çalışılmaktadır. Bu çalışmada öğrencilerin dil becerileriningelişimi açısından Türkçe dersinde metin işleme süreci üzerinde durulmaktadır

Year 2014, Volume: 44 Issue: 204, 167 - 198, 01.10.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA97FZ79TV
Journal Section Research Article
Authors

Ali Göçer This is me

Publication Date October 1, 2014
Published in Issue Year 2014 Volume: 44 Issue: 204

Cite

APA Göçer, A. (2014). ÖĞRETMEN ROLLERİ, ÖĞRENCİ ETKİLİLİĞİ VE EĞİTİM KAZANIMLARI BAKIMINDAN TÜRKÇE DERSİ METİN İŞLEME SÜRECİ. Milli Eğitim Dergisi, 44(204), 167-198.