BibTex RIS Kaynak Göster

ÖĞRETMEN ROLLERİ, ÖĞRENCİ ETKİLİLİĞİ VE EĞİTİM KAZANIMLARI BAKIMINDAN TÜRKÇE DERSİ METİN İŞLEME SÜRECİ

Yıl 2014, Cilt: 44 Sayı: 204, 167 - 198, 01.10.2014

Öz

Öğretmenler gerçekleştirdikleri öğrenme ve öğretme süreci etkinliklerini bir plan ve program çerçevesinde yürütmektedirler. Gerçekleştirilen buetkinliklerde temel amaç, öğrencilerin bulundukları sınıf seviyesine ait kazanımlara sahip olmalarını sağlamaktır. Bu konuda öğretmenlere dersin öğretim programı, öğretim programına paralel olarak hazırlanan ders, çalışma ve kılavuzkitaptan oluşan kitap seti ve ait olduğu eğitim kurumu yönetmeliği yol haritasıişlevi görmektedir. Türkçe öğretmenleri de Türkçe dersi öğretim programının yolgöstericiliğinde öğrenim etkinliklerini biçimlendirmektedirler. Türkçe dersi metinişleme süreci etkinlikleri çerçevesinde yürütülen bir derstir. Bu çerçevede dil bilgisi konu ve kuralları kavratılmakta, okuma, dinleme, konuşma ve yazma becerileri geliştirilmeye çalışılmaktadır. Bu çalışmada öğrencilerin dil becerileriningelişimi açısından Türkçe dersinde metin işleme süreci üzerinde durulmaktadır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA97FZ79TV
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Ali Göçer Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014 Cilt: 44 Sayı: 204

Kaynak Göster

APA Göçer, A. (2014). ÖĞRETMEN ROLLERİ, ÖĞRENCİ ETKİLİLİĞİ VE EĞİTİM KAZANIMLARI BAKIMINDAN TÜRKÇE DERSİ METİN İŞLEME SÜRECİ. Milli Eğitim Dergisi, 44(204), 167-198.