BibTex RIS Cite

DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖğRETMENLERİNİN ÖğRENCİ BAşARISINI DEğERLENDİRME YETERLİKLERİ (İSTANBUL ÖRNEğİ)

Year 2013, Volume: 43 Issue: 198, 237 - 258, 01.05.2013

Abstract

Bu çalışmada “İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi ÖğretmenlerininÖğrenci Başarısını Değerlendirme Yeterlikleri” araştırılmıştır. İstanbul örneğinde yürütülen çalışma, 2008-2009 yılında ilköğretim okullarında Din Kültürü veAhlak Bilgisi dersine giren resmi-özel okul öğretmenlerini kapsamaktadır.Araştırmada “ilişkisel tarama” modeli ve “anket” tekniği kullanılmıştır.İstanbul’un 16 ilçesinden elde edilen 557 anket verisi, SPSS paket programıylaanaliz edilmiştir. Araştırma sonuçlarına göre cinsiyet, branştan/branş dışı olma,hizmet süresi, kurum türü, hizmet içinde ÖD eğitimi alma ve yeterlik algısı öğretmenlerin ÖD yeterliklerinde anlamlı farklılaşmalara yol açmaktadır.Araştırmanın sonuçlarına göre, DKAB öğretmenleri öğrencilerin başarısınındeğerlendirilmesinde yeterlidirler

Year 2013, Volume: 43 Issue: 198, 237 - 258, 01.05.2013

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA43HP98JS
Journal Section Research Article
Authors

Yusuf Bahri Gündoğdu This is me

Publication Date May 1, 2013
Published in Issue Year 2013 Volume: 43 Issue: 198

Cite

APA Gündoğdu, Y. B. (2013). DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖğRETMENLERİNİN ÖğRENCİ BAşARISINI DEğERLENDİRME YETERLİKLERİ (İSTANBUL ÖRNEğİ). Milli Eğitim Dergisi, 43(198), 237-258.