BibTex RIS Cite

YENİ TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ÖYKÜLERİN ÖĞRENME ALANLARINI GERÇEKLEŞTİRMEDEKİ YETERLİLİĞİNİN BELİRLENMESİ

Year 2010, Volume: 40 Issue: 186, 140 - 150, 01.05.2010

Abstract

Bu araştırmanın amacı yeni Türkçe Öğretim Programı esas alınarak hazırlanmış ders kitaplarında yer alan öykü türündeki metinlerin öğrenme alanlarını ne derece gerçekleştirebildiğini belirlemektir. Erzurum il merkezinde bulunan 28 ilköğretim okulunda görev yapan 210 sınıf öğretmeni araştırmanın örneklemini oluşturmuştur. Araştırmada veri toplamak için araştırmacılar tarafındangeliştirilen öğretmen anketi kullanılmıştır. Araştırma bulgularına göre öğretmenler yeni Türkçe ders kitaplarında yer alan öykü metinlerini dinleme, konuşma,okuma, görsel okuma ve görsel sunu becerilerini gerçekleştirme bakımındanolumlu olarak değerlendirirken “yazma” becerisini gerçekleştirme bakımındanise kısmen olumlu olarak değerlendirmişlerdir

Year 2010, Volume: 40 Issue: 186, 140 - 150, 01.05.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA43VK45TF
Journal Section Research Article
Authors

Serap Uzuner This is me

Yahya Aydın This is me

Publication Date May 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 40 Issue: 186

Cite

APA Uzuner, S., & Aydın, Y. (2010). YENİ TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ÖYKÜLERİN ÖĞRENME ALANLARINI GERÇEKLEŞTİRMEDEKİ YETERLİLİĞİNİN BELİRLENMESİ. Milli Eğitim Dergisi, 40(186), 140-150.