BibTex RIS Cite

YENİ BİR ÖĞRENME YAKLAŞIMI: HARMANLANMIŞ ÖĞRENME

Year 2010, Volume: 40 Issue: 185, 130 - 137, 01.01.2010

Abstract

Öğretme-öğrenme süreci çok boyutlu ve karmaşık bir süreçtir.Teknolojik gelişmeler ve bilgisayar yazılım programlarındaki uygulamalaröğretme-öğrenme sürecini direkt etkiler hâle gelmiştir. Ancak birkaç yıldıryoğun olarak düşünülen ve uygulanan bu yaklaşımın yerine bugün yeni biryaklaşım gelmiştir. Bu yaklaşım harmanlanmış öğrenme yaklaşımıdır. Bu öğrenme, öğretme–öğrenme sürecinde öğrenci-öğrenci ve öğrenci-öğretmen etkileşimiyle birlikte Web destekli öğrenmenin olanaklarını da sunmaktadır. Bu yaklaşım, öğrenmeye çeşitlilik kazandıracağı ve gelecekte uygulanabilecek yaklaşımlardan biri olabileceği için önemli görülmektedir. Bu makalede, web destekli veyüzyüze öğrenmenin birlikte gerçekleştirildiği harmanlanmış öğrenme yaklaşımının avantaj ve dezavantajları, modelleri ve kazandıracağı zenginlikler tartışılmıştır

Year 2010, Volume: 40 Issue: 185, 130 - 137, 01.01.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA48RB64AE
Journal Section Research Article
Authors

Halük Ünsal This is me

Publication Date January 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 40 Issue: 185

Cite

APA Ünsal, H. (2010). YENİ BİR ÖĞRENME YAKLAŞIMI: HARMANLANMIŞ ÖĞRENME. Milli Eğitim Dergisi, 40(185), 130-137.