BibTex RIS Cite

Egitim Felsefesinin Yansimasi Olarak Ingiliz Ögrencilerinin Tarih Dersi Defterleri: Nicola ve Arkadaşlarinin Tarihsel Bilinçlerinin Oluşum Sürecinden Kesitler

Year 2006, Volume: 34 Issue: 170, 0 - 0, 01.05.2006
Year 2006, Volume: 34 Issue: 170, 0 - 0, 01.05.2006
There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA85VU59KT
Journal Section Research Article
Authors

Yücel Kabapınar

Publication Date May 1, 2006
Published in Issue Year 2006 Volume: 34 Issue: 170

Cite

APA Kabapınar, Y. (2006). Egitim Felsefesinin Yansimasi Olarak Ingiliz Ögrencilerinin Tarih Dersi Defterleri: Nicola ve Arkadaşlarinin Tarihsel Bilinçlerinin Oluşum Sürecinden Kesitler. Milli Eğitim Dergisi, 34(170).