Research Article
BibTex RIS Cite

Year 2010, Volume: 5 Issue: 2, 567 - 583, 01.03.2010

Abstract

TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2010, Volume: 5 Issue: 2, 567 - 583, 01.03.2010

Abstract

Bu çalışmada Milli Eğitim Bakanlığı 2004 Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programı ile Kanada’nın Ontario Eyaleti 1998 yılı Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programı, temel alınan yaklaşım, içerik, amaç, öğrenme-öğretme süreci ve ölçme ve değerlendirme yaklaşımları bakımından karşılaştırılarak değerlendirilmiştir. Araştırmada nitel yöntem kullanılmıştır. Araştırma sonucunda; programların kapsadıkları sınıf seviyeleri, öğrenme alanları, öğrenme alanları ve ünitelerin sınıflara dağılımı, program amaçları, programda yer alan kazanım sayıları ve kazanımların derecelendirilmesi bakımından farklılıklar bulunmuştur.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Fatma Taskin Ekıcı This is me

Hüseyin Eş. This is me

Mustafa Sarıkaya This is me

Erhan Ekici This is me

Publication Date March 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 5 Issue: 2

Cite

APA Ekıcı, F. T., Eş., H., Sarıkaya, M., Ekici, E. (2010). TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences, 5(2), 567-583.
AMA Ekıcı F T, Eş. H, Sarıkaya M, Ekici E. TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences. March 2010;5(2):567-583.
Chicago Ekıcı, Fatma Taskin, Hüseyin Eş., Mustafa Sarıkaya, and Erhan Ekici. “TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences 5, no. 2 (March 2010): 567-83.
EndNote Ekıcı F T, Eş. H, Sarıkaya M, Ekici E (March 1, 2010) TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences 5 2 567–583.
IEEE F. T. Ekıcı, H. Eş., M. Sarıkaya, and E. Ekici, “TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”, Education Sciences, vol. 5, no. 2, pp. 567–583, 2010.
ISNAD Ekıcı, Fatma Taskin et al. “TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences 5/2 (March2010), 567-583.
JAMA Ekıcı F T, Eş. H, Sarıkaya M, Ekici E. TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences. 2010;5:567–583.
MLA Ekıcı, Fatma Taskin et al. “TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences, vol. 5, no. 2, 2010, pp. 567-83.
Vancouver Ekıcı F T, Eş. H, Sarıkaya M, Ekici E. TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences. 2010;5(2):567-83.