Son yıllarda öğretmenlerin denetimi konusunda yapılan araştırmaların farklı yaklaşımlar üzerinde durduğu dikkati çekmektedir. Öğretmenin denetiminde kullanılan yaklaşımları ortaya koyan bu araştırmalar, gerek öğretmenin ve gerekse öğretimin sağlıklı olarak değerlendirilebilmesi için çok farklı yönlerin ölçülmesi gerektiğini belirtmekte ve ancak beklenen ile uygulananın ne olduğunun ve nasıl ölçülmesi gerektiğinin açıkça ortaya koyulması ile anlamlı bir sonuç elde edilebileceğini vurgulamaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Eğitim Üzerine Çalışmalar |
Bölüm | İçindekiler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 27 Kasım 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1987 Cilt: 2 Sayı: 1 |