BibTex RIS Kaynak Göster

Okulda Öğrenme - Öğretme Sürecinin Denetimi

Yıl 1987, Cilt: 2 Sayı: 1, 271 - 285, 27.11.2014

Öz

Eğitim Okul

Eğitim bireyin davranışında kendi yaşantımı yoluyla ve kasıtlı olarak İstendik değişme meydana getirme sürecidir. Bu tabımdaki ‘istendik’ ve ‘kasıtlı’ kelimeleri eğitimin planlı yapılması gerekliliğini vurgulamaktadır. Okul planlı eğitimin gerçekleştirildiği önemli toplumsal kurumların başında gelir. Eğitimin gerekliliğinin tartışılmaz biçimde kabul edildiği bugünün tohumlarında okulun temel görevi istendik davranışların rastlantılara bırakılmadan bireyler tarafından kazanılmasının sağlanması için gerekli ortamın yaratılmasıdır. Okul, belli bir program uyarınca işletilmekte olan bir davranış değiştirme kurumudur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm İçindekiler
Yazarlar

Çağatay Güven Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 27 Kasım 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1987 Cilt: 2 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Güven, Ç. (2014). Okulda Öğrenme - Öğretme Sürecinin Denetimi. Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty, 2(1), 271-285.