İçinde bulunduğumuz yüzyılda bilgi ve iletişim teknolojileri son derece hızlı bir şekilde gelişmiş ve günlük hayatın hemen her alanını etkisi altına almıştır. Özellikle bilgisayar ve internet modern kültürün bir parçası haline gelmiştir. İnternet; iletişimden eğitime, sosyal hayattan iş hayatına kadar çok kapsamlı değişikliklere neden olmuştur. İnternet, işletmeler için yeni bir iş ortamı oluşturmuş ve e-ticaret modelleri ortaya çıkmıştır. Bu gelişmeler hiç kuşkusuz küçük işletmeleri de yakından etkilemiştir. Bazı küçük işletmeler bilgi çağına ayak uydurmaya çalışırken, bazıları bu konuda yeterli gayreti gösterememektedir. Bu bağlamda, çalışmada, e-ticarette küçük işletmeler için kritik başarı faktörleri bir literatür çalışması ile incelenmektedir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 3 Sayı: 2 |