Cilt: 3 Sayı: 2, 1.12.2011

Yıl: 2011

Makaleler

 

1. Yeni Ürün Geliştirmede Proje Risk Yönetimi

 

2. Küçük İşletmeler İçin E-Ticarette Kritik Başarı Faktörleri

 

3. SAĞLIKTAKİ MEMNUNİYETİN SESSİZ SİHRİ: “DUYGUSAL ZEKA”

 

8. ÇOKLU KÜLTÜREL ORTAMLARDA ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞI İNŞAA EDEN FAKTÖRLER

 

9. ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ GİRİŞİMCİLİK DAVRANIŞINA ETKİSİ

 

10. Global İşletmelerin Yerel Ürün Kararları ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi

 

16. KOBİLERDE İÇ GİRİŞİMCİLİĞİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: AKSARAY ÖRNEĞİ

 

23. Örgütsel Yaratıcılığın Self Organizasyon Oluşumuna Etkisi

 

24. Değerlere Hitap Eden Pazarlamanın Nostalji Boyutu

 

26. Türkiye’de Siyasi Partilerdeki Yanlış Muhasebe Uygulamaları ve Çözüm Önerileri

 

30. Tüketicilerin Hizmet Deneyimleri ile Ağızdan Ağıza İletişim Davranışları Arasındaki İlişkiler

 

32. TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE STRATEJİK LİDERLİK

 

34. Tüketicilerin Online Alışveriş Davranışını Etkileyen Faktörler