BibTex RIS Cite

Application of the Successful Intelligence Model in Narrative Text Instruction (Narrative Instruction According to the Triarchic (Theory of Intelligence)

Year 2008, Issue: 2 - Yıl: 2008 Sayı: 2, 121 - 137, 01.06.2008

Abstract

Aim of this study is to give information about Robert J. Sternberg’s Theory of Triarchic Intelligence and narrative text instruction. The study is composed of three chapters. In the first chapter the Theory of Triarchic Intelligence is explained. In the second chapter, narrative text instruction according to Triarchic Theory of Intelligence is introduced, and in the third chapter there is a case study regarding

HİKÂYE EDİCİ METİNLERİN ÖĞRETİMİNDE BAŞARILI ZEKA ÖĞRETİM MODELİNİN UYGULANMASI (ÜÇLÜ ZEKA TEORİSİNE UYGUN HİKAYE ÖĞRETİMİ)

Year 2008, Issue: 2 - Yıl: 2008 Sayı: 2, 121 - 137, 01.06.2008

Abstract

Çalışmada Robert J. Sternberg tarafından geliştirilen Üçlü Zeka Teorisi ve bu teoriye göre hikaye edici metinlerin öğretimine ilişkin bilgi verilmesi amaçlanmaktadır. Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde Üçlü Zeka Teorisi hakkında bilgi verilmektedir. İkinci bölümde Üçlü Zeka Teorisine uygun hikaye edici metinlerin öğretimi tanıtılmakta ve üçüncü bölümde ise bir örnek uygulama yer almaktadır.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA64CB25HP
Journal Section Research Article
Authors

Mustafa Başaran This is me

Publication Date June 1, 2008
Published in Issue Year 2008 Issue: 2 - Yıl: 2008 Sayı: 2

Cite

APA Başaran, M. (2008). HİKÂYE EDİCİ METİNLERİN ÖĞRETİMİNDE BAŞARILI ZEKA ÖĞRETİM MODELİNİN UYGULANMASI (ÜÇLÜ ZEKA TEORİSİNE UYGUN HİKAYE ÖĞRETİMİ). Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(2), 121-137.
AMA Başaran M. HİKÂYE EDİCİ METİNLERİN ÖĞRETİMİNDE BAŞARILI ZEKA ÖĞRETİM MODELİNİN UYGULANMASI (ÜÇLÜ ZEKA TEORİSİNE UYGUN HİKAYE ÖĞRETİMİ). PAUSBED. June 2008;(2):121-137.
Chicago Başaran, Mustafa. “HİKÂYE EDİCİ METİNLERİN ÖĞRETİMİNDE BAŞARILI ZEKA ÖĞRETİM MODELİNİN UYGULANMASI (ÜÇLÜ ZEKA TEORİSİNE UYGUN HİKAYE ÖĞRETİMİ)”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 2 (June 2008): 121-37.
EndNote Başaran M (June 1, 2008) HİKÂYE EDİCİ METİNLERİN ÖĞRETİMİNDE BAŞARILI ZEKA ÖĞRETİM MODELİNİN UYGULANMASI (ÜÇLÜ ZEKA TEORİSİNE UYGUN HİKAYE ÖĞRETİMİ). Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 121–137.
IEEE M. Başaran, “HİKÂYE EDİCİ METİNLERİN ÖĞRETİMİNDE BAŞARILI ZEKA ÖĞRETİM MODELİNİN UYGULANMASI (ÜÇLÜ ZEKA TEORİSİNE UYGUN HİKAYE ÖĞRETİMİ)”, PAUSBED, no. 2, pp. 121–137, June 2008.
ISNAD Başaran, Mustafa. “HİKÂYE EDİCİ METİNLERİN ÖĞRETİMİNDE BAŞARILI ZEKA ÖĞRETİM MODELİNİN UYGULANMASI (ÜÇLÜ ZEKA TEORİSİNE UYGUN HİKAYE ÖĞRETİMİ)”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (June 2008), 121-137.
JAMA Başaran M. HİKÂYE EDİCİ METİNLERİN ÖĞRETİMİNDE BAŞARILI ZEKA ÖĞRETİM MODELİNİN UYGULANMASI (ÜÇLÜ ZEKA TEORİSİNE UYGUN HİKAYE ÖĞRETİMİ). PAUSBED. 2008;:121–137.
MLA Başaran, Mustafa. “HİKÂYE EDİCİ METİNLERİN ÖĞRETİMİNDE BAŞARILI ZEKA ÖĞRETİM MODELİNİN UYGULANMASI (ÜÇLÜ ZEKA TEORİSİNE UYGUN HİKAYE ÖĞRETİMİ)”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 2, 2008, pp. 121-37.
Vancouver Başaran M. HİKÂYE EDİCİ METİNLERİN ÖĞRETİMİNDE BAŞARILI ZEKA ÖĞRETİM MODELİNİN UYGULANMASI (ÜÇLÜ ZEKA TEORİSİNE UYGUN HİKAYE ÖĞRETİMİ). PAUSBED. 2008(2):121-37.