Bu çalışma ile Kuzey Kıbrıslıların 2009 yılında yaşadıkları genel
seçimler ele alınacaktır. Bu kapsamda, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde 19
Nisan 2009’da yapılan genel seçimlerde en çok oyu alan iki siyasi parti; Ulusal
Birlik Partisi (UBP) ve Cumhuriyetçi Türk Partisi (CTP)’nin seçmenlere yönelik
yürüttüğü siyasal iletişim kampanyaları karşılaştırılacaktır. Bu karşılaştırma,
partilerin iletişim kampanyaları ve parti politikalarının seçmenler üzerindeki
etkisini; siyaset ve iletişim kavramlarının küresel boyuttu çerçevesinde ve
seçim sonuçlarının niceliği boyutuyla değerlendirecektir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 28 Temmuz 2019 |
Gönderilme Tarihi | 13 Şubat 2019 |
Kabul Tarihi | 8 Temmuz 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 5 Sayı: 2 |