Fizik cğitimindexarolaıı sorunların birisi de tizik dersine karşı oluşan önyargıdır. Derse karşı önyargı, çeşitli nedenlere bağlı olarak anlık gelişebileccğ' gibi, eğitim süreci içerisinde birikimle de ortaya çıkabilir. Bu nedenle öğrencinin lizik kavram ve terimleri ile ilk karşılaşma anı (my: gının oluşmasında önemli bir nn olabilir. Bu ilk karşılaşmada öğrencinin rehberi olan sınılöğretmenlerinin temel lizik bilgisi veya tizigc karsı tavrı öğrencide bir önyargı oluşumunu tetikleyebilir. Bu çalışmada. ileride bu rehber rolünü üstlenecek sınıf öğretmeni adaylarının tiziğe karşı yargıları incelcnnıiştir
Amaçlar“: Belirlenmesi", Alli. Ulusal Feıı Bilimleri Eğitimi Sempozyumu. Sancar, M ve. Usruner.'19~)8.'Oim11111111: l izik
Öğretmenlerinin F" :: Dersinin Anaç-lar:: Koııusundak iGör'uşleri. Ti-D 7.8 F1; ik Kangıesi. Teachers Doğan, M, Oı'uncak. B. Gi:ııbayı,_. i 2.303. 'I/i (:ucaiion : / Education at High Schonl Level”. Physic; . (:ucaiion : / Doöa ıı. M. 01'111'1c11k. B G'ıîribayı, |. 3003.
“Ortaöğretim Fizik Eğııınıiııde Karsılasılan Serumlar Uzerine Bir Araştırma“. AKU ii'-' 'İ-iliıı liri Deığisi. Cil“. lll, Sayı l—Z. p . ..].ı Dreyer, HP, 1992‘ Pil). ies l en 11g 111 S::ciîzeı'laııcl".
Amaçlar“: Belirlenmesi", Alli. Ulusal Feıı Bilimleri Eğitimi Sempozyumu. Sancar, M ve. Usruner.'19~)8.'Oim11111111: l izik
Öğretmenlerinin F" :: Dersinin Anaç-lar:: Koııusundak iGör'uşleri. Ti-D 7.8 F1; ik Kangıesi. Teachers Doğan, M, Oı'uncak. B. Gi:ııbayı,_. i 2.303. 'I/i (:ucaiion : / Education at High Schonl Level”. Physic; . (:ucaiion : / Doöa ıı. M. 01'111'1c11k. B G'ıîribayı, |. 3003.
“Ortaöğretim Fizik Eğııınıiııde Karsılasılan Serumlar Uzerine Bir Araştırma“. AKU ii'-' 'İ-iliıı liri Deığisi. Cil“. lll, Sayı l—Z. p . ..].ı Dreyer, HP, 1992‘ Pil). ies l en 11g 111 S::ciîzeı'laııcl".
Oruncak, B., Ünal, R., & Özek, N. (2005). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fizik Dersine Bakışı. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 9(2). https://doi.org/10.19113/sdufbed.71160
AMA
Oruncak B, Ünal R, Özek N. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fizik Dersine Bakışı. J. Nat. Appl. Sci. March 2005;9(2). doi:10.19113/sdufbed.71160
Chicago
Oruncak, B., R. Ünal, and N. Özek. “Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fizik Dersine Bakışı”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 9, no. 2 (March 2005). https://doi.org/10.19113/sdufbed.71160.
EndNote
Oruncak B, Ünal R, Özek N (March 1, 2005) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fizik Dersine Bakışı. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 9 2
IEEE
B. Oruncak, R. Ünal, and N. Özek, “Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fizik Dersine Bakışı”, J. Nat. Appl. Sci., vol. 9, no. 2, 2005, doi: 10.19113/sdufbed.71160.
ISNAD
Oruncak, B. et al. “Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fizik Dersine Bakışı”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 9/2 (March 2005). https://doi.org/10.19113/sdufbed.71160.
JAMA
Oruncak B, Ünal R, Özek N. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fizik Dersine Bakışı. J. Nat. Appl. Sci. 2005;9. doi:10.19113/sdufbed.71160.
MLA
Oruncak, B. et al. “Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fizik Dersine Bakışı”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, vol. 9, no. 2, 2005, doi:10.19113/sdufbed.71160.
Vancouver
Oruncak B, Ünal R, Özek N. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fizik Dersine Bakışı. J. Nat. Appl. Sci. 2005;9(2).
All published articles in the journal can be accessed free of charge and are open access under the Creative Commons CC BY-NC (Attribution-NonCommercial) license. All authors and other journal users are deemed to have accepted this situation. Click here to access detailed information about the CC BY-NC license.