Fizik cğitimindexarolaıı sorunların birisi de tizik dersine karşı oluşan önyargıdır. Derse karşı önyargı, çeşitli nedenlere bağlı olarak anlık gelişebileccğ' gibi, eğitim süreci içerisinde birikimle de ortaya çıkabilir. Bu nedenle öğrencinin lizik kavram ve terimleri ile ilk karşılaşma anı (my: gının oluşmasında önemli bir nn olabilir. Bu ilk karşılaşmada öğrencinin rehberi olan sınılöğretmenlerinin temel lizik bilgisi veya tizigc karsı tavrı öğrencide bir önyargı oluşumunu tetikleyebilir. Bu çalışmada. ileride bu rehber rolünü üstlenecek sınıf öğretmeni adaylarının tiziğe karşı yargıları incelcnnıiştir
Primary Language | English |
---|---|
Journal Section | TEMEL BİLİMLER |
Authors | |
Publication Date | March 26, 2005 |
Published in Issue | Year 2005 Volume: 9 Issue: 2 |
e-ISSN: 1308-6529