BibTex RIS Cite

Yabancı Dil Olarak Arapça Öğrenenlerde Yazma Becerilerini Geliştirme Programı: SDÜ İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Uygulamalı Bir Çalışma

Year 2017, Issue: 38, 9 - 34, 01.02.2017

Abstract

Bu çalışma, yabancı dil olarak Arapça öğrenenlerde yazma becerisinin işlevsel yaklaşım yoluyla nasıl geliştirilebileceği hususunu ortaya koymayı amaçlamaktadır. Çalışmada söz konusu becerinin geliştirilmesine ilişkin yöntemler tanımlanmakta, Arapçayı ikinci bir dil olarak öğrenenler için yazma becerisi öğretiminin niteliğine dair örnek bir plan sunulmaktadır. Çalışma, dilin işlevsel yaklaşım yoluyla kullanılmasının önemi üzerinde durmaktadır. Nitekim dil öğrenimi, dile duyulan ihtiyaç ve dilin günlük hayatta işlevsel hale getirilmesi ile ilişkilidir. Buradan hareketle çalışmada, işlevsel öğretim yönteminin Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi öğrencileri üzerindeki etkisi ölçülecek, böylece yazma becerisinin geliştirilmesi için öğretim dönemini kapsayacak bir plan yapılması ve öğrencilerin söz konusu becerideki eksik noktalarının giderilmesi sağlanacaktır.

Year 2017, Issue: 38, 9 - 34, 01.02.2017

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Nidal Alshorbajı This is me

Publication Date February 1, 2017
Published in Issue Year 2017 Issue: 38

Cite

APA Alshorbajı, N. (2017). Yabancı Dil Olarak Arapça Öğrenenlerde Yazma Becerilerini Geliştirme Programı: SDÜ İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Uygulamalı Bir Çalışma. Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi(38), 9-34.
AMA Alshorbajı N. Yabancı Dil Olarak Arapça Öğrenenlerde Yazma Becerilerini Geliştirme Programı: SDÜ İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Uygulamalı Bir Çalışma. Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. February 2017;(38):9-34.
Chicago Alshorbajı, Nidal. “Yabancı Dil Olarak Arapça Öğrenenlerde Yazma Becerilerini Geliştirme Programı: SDÜ İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Uygulamalı Bir Çalışma”. Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, no. 38 (February 2017): 9-34.
EndNote Alshorbajı N (February 1, 2017) Yabancı Dil Olarak Arapça Öğrenenlerde Yazma Becerilerini Geliştirme Programı: SDÜ İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Uygulamalı Bir Çalışma. Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 38 9–34.
IEEE N. Alshorbajı, “Yabancı Dil Olarak Arapça Öğrenenlerde Yazma Becerilerini Geliştirme Programı: SDÜ İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Uygulamalı Bir Çalışma”, Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, no. 38, pp. 9–34, February 2017.
ISNAD Alshorbajı, Nidal. “Yabancı Dil Olarak Arapça Öğrenenlerde Yazma Becerilerini Geliştirme Programı: SDÜ İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Uygulamalı Bir Çalışma”. Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 38 (February 2017), 9-34.
JAMA Alshorbajı N. Yabancı Dil Olarak Arapça Öğrenenlerde Yazma Becerilerini Geliştirme Programı: SDÜ İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Uygulamalı Bir Çalışma. Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2017;:9–34.
MLA Alshorbajı, Nidal. “Yabancı Dil Olarak Arapça Öğrenenlerde Yazma Becerilerini Geliştirme Programı: SDÜ İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Uygulamalı Bir Çalışma”. Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, no. 38, 2017, pp. 9-34.
Vancouver Alshorbajı N. Yabancı Dil Olarak Arapça Öğrenenlerde Yazma Becerilerini Geliştirme Programı: SDÜ İlahiyat Fakültesi Öğrencileri Üzerinde Uygulamalı Bir Çalışma. Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2017(38):9-34.