E- ticaretin gelişimiyle birlikte mal ve hizmet pazarının yapısı değişmiş, yeni ürünler, yeni dağıtım ve pazarlama taktikleri, stratejileri, yeni aracılar ve yeni iş gücü profili ortaya çıkmıştır. E- ticaret ile zamanın göreli önemi değişmiş, pazara yakınlığın önemi kaybolmuştur. Bu gelişmelerin içerisinde küçük ve orta büyüklükteki işletmelerinde (KOBİ), sanal oluşum içinde yer almalarının gerekliliği ortaya çıkmıştır. Ancak piyasada faaliyet gösteren KOBİ’ lerin çok azı sanal pazara kendi kaynakları ile ulaşacak bilgi ve sermaye birikimine sahiptir. Bu nedenle çalışmada hizmet sektöründe yer alan KOBİ’ ler üzerine “Sanal Ortak Girişim Model’i “ kurgulanmaya çalışılmıştır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Eylül 2008 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Cilt: 13 Sayı: 3 |