BibTex RIS Cite

İTİBAR YÖNETİMİNİN BİR UNSURU: İNSAN KAYNAĞI

Year 2006, Volume: 9 Issue: 1-2, 199 - 208, 06.05.2014

Abstract

Son yıllarda kullanımı ve önemi giderek artan itibar yönetimi kavramı, kurumların hedef kitleleri ile olan iletişiminin sonucu olarak karşımıza çıkmaktadır. İyi itibar, kurumlara; rekabet avantajının yanı sıra, uygulamalarda hedef kitle desteği de sağlamakta ve uzun süreli mad-di-manevi değer katmaktadır. Bu değerin oluşmasında önemli bir yere sahip olan İnsan Kaynağı, kurum itibarından etkilendiği gibi, kurum itibarını da etkilemektedir. İyi yönetilen ve değer olarak kabul edilen insan kaynağı kuruma karşı olumlu düşüncelerin oluşmasını sağlarken, iyi itibara sahip olan kurumlar da bu saygınlıklarından dolayı verimli ve etkin insan kaynağı için cazip hale gelmektedir.

References

  • BARNETT L.Michael ve diğerleri, “Corporate Reputation: The Definitional Landscape", Corporate Reputation Review, 2006, Vol.9, No.1, ss (26—38).
  • CASPAR Rose, THOMSEN Steen, “The impact Of Corporate Reputation on Perfomance: Some Danish Evidence", Europen Management Journal, 2004, Vol.22, No.2, ss (201—210). . 207
  • Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Dergisi / ZiilŞye ACAR
  • CHUN Rosa., “Corporate Reputation: Meaning and Measurment”, International Journal of Management Review, 2005, ss. (91-109)
  • CRAVENS S.Karen, OLIVER Elizabeth Goad, “Employees: The Key Link To Corporate Reputation Management”, Business Horizons, 2006, (49), 55 (293—302).
  • FREUND Anat, “Work and Workplace Attitudes on Social Workers: Do They Predict Organizational Reputation?’, Business and Society Review, 2006, 111: 2, ss ( 67—87).
  • RANFT L.Anette ve diğerleri, “The Costs and BeneŞts of CEO Reputation”, Organizational Dynamic,2006, (222), ss (1— 12).
  • http://www.tdk.qov.tr/TR/YazimKlavuzu.aspx?F6E1OF8892433CFFAAF6A A849816BZEF9DAC1ODE3DF29AC6.
  • http://en.wikipedia.orq/wiki/ Reputation.
Year 2006, Volume: 9 Issue: 1-2, 199 - 208, 06.05.2014

Abstract

References

  • BARNETT L.Michael ve diğerleri, “Corporate Reputation: The Definitional Landscape", Corporate Reputation Review, 2006, Vol.9, No.1, ss (26—38).
  • CASPAR Rose, THOMSEN Steen, “The impact Of Corporate Reputation on Perfomance: Some Danish Evidence", Europen Management Journal, 2004, Vol.22, No.2, ss (201—210). . 207
  • Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Dergisi / ZiilŞye ACAR
  • CHUN Rosa., “Corporate Reputation: Meaning and Measurment”, International Journal of Management Review, 2005, ss. (91-109)
  • CRAVENS S.Karen, OLIVER Elizabeth Goad, “Employees: The Key Link To Corporate Reputation Management”, Business Horizons, 2006, (49), 55 (293—302).
  • FREUND Anat, “Work and Workplace Attitudes on Social Workers: Do They Predict Organizational Reputation?’, Business and Society Review, 2006, 111: 2, ss ( 67—87).
  • RANFT L.Anette ve diğerleri, “The Costs and BeneŞts of CEO Reputation”, Organizational Dynamic,2006, (222), ss (1— 12).
  • http://www.tdk.qov.tr/TR/YazimKlavuzu.aspx?F6E1OF8892433CFFAAF6A A849816BZEF9DAC1ODE3DF29AC6.
  • http://en.wikipedia.orq/wiki/ Reputation.
There are 9 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Zülfiye Acar This is me

Publication Date May 6, 2014
Submission Date December 31, 2014
Published in Issue Year 2006 Volume: 9 Issue: 1-2

Cite

APA Acar, Z. (2014). İTİBAR YÖNETİMİNİN BİR UNSURU: İNSAN KAYNAĞI. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 9(1-2), 199-208.

Journal of Selçuk University Social Sciences Vocational School is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY NC).