Beyond The Hill (Emin Alper, 2012) is focused on the interactions of a family of men operating as a homosocial group. These family interactions provide a ground for socialization, enabling masculinity to take the form of a social construction. To conceal their crimes, the men unite into male homosociality by adopting the dominant masculinity. The resulting unison, solidarity, and secure environment reinforce male hegemony and enable the family to act like a nation and an army. This article analyses the male homosociality that unites the various masculinities of men in the family. It also discusses aspects of western iconography.
Tepenin Ardı (Emin Alper, 2012) anlatısında erkeklerden oluşan ve homososyal bir top- luluk gibi işleyen bir ailenin ilişkilerine odaklanır. Filmde aile ilişkileri, sosyalizasyon için bir ortam sağlar ve erkekliğin toplumsal bir inşa olarak şekillenmesini olanaklı kılar. İşlenen suçları saklamak adına baskın erkeklik anlayışının benimsenmesi erkeklerin bir araya gele- rek erkek homososyalliğini üretmelerini sağlar. Ortaya çıkan uyum, dayanışma ve güven ortamı eril hegemonyayı güçlendirir ve homososyal bir topluluk gibi hareket eden ailenin, bir ulus ve ordu gibi davranmasına yol açar. Bu makale filmi, western ikonografisini de ele alarak, farklı erkekler ve erkekliklerden oluşan aile ve üretilen erkek homososyalliği çerçe- vesinde çözümlemeyi amaçlamaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Features |
Authors | |
Publication Date | March 20, 2019 |
Published in Issue | Year 2014 Volume: 5 Issue: 1 |
sinecine TR DİZİN ve FIAF tarafından taranmaktadır.