Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
EN
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
AN INVESTIGATION TO FIND OUT COMPLAINING BEHAVIOR AND COMPLAINING ATTITUDES OF HOTEL GUESTS
Yıl 2011
, Cilt: 8 Sayı: 1, - , 01.03.2011
Mehmet Oğuzhan İlban
Öz
Anahtar Kelimeler
-
OTEL MÜŞTERİLERİNİN ŞİKAYET DAVRANIŞLARI VE TUTUMLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Yıl 2011
, Cilt: 8 Sayı: 1, - , 01.03.2011
Mehmet Oğuzhan İlban
Öz
Anahtar Kelimeler
-
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Editörden
Yazarlar
Mehmet Oğuzhan İlban
Bu kişi benim
Yayımlanma Tarihi
1 Mart 2011
Yayımlandığı Sayı
Yıl 2011 Cilt: 8 Sayı: 1
Kaynak Göster
APA
İlban, M. O. (2011). OTEL MÜŞTERİLERİNİN ŞİKAYET DAVRANIŞLARI VE TUTUMLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 8(1).
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Cilt: 7 Sayı: 3
Cilt: 7 Sayı: 4
Cilt: 8 Sayı: 1
Cilt: 8 Sayı: 2
Cilt: 8 Sayı: 3
Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0)
.
Dergimiz
EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim, DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS
tarafından indekslenmektedir.