BibTex RIS Kaynak Göster

CUSTOMERS' SERVICE QUALITY PERCEPTIONS OF NATIONAL AIRLINE OF TURKISH REPUBLIC OF NORTHERN CYPRUS

Yıl 2008, Cilt: 5 Sayı: 1, - , 01.03.2008

Öz

MÜŞTERİLERİN KUZEY KIBRIS ULUSAL HAVAYOLLARI'NDA HİZMET KALİTESİNE YÖNELİK ALGILAMALARI

Yıl 2008, Cilt: 5 Sayı: 1, - , 01.03.2008

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

ERDOĞAN H. EKİZKASHİF HUSSAINEYLİN Babacan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Babacan, E. H. E. H. (2008). MÜŞTERİLERİN KUZEY KIBRIS ULUSAL HAVAYOLLARI’NDA HİZMET KALİTESİNE YÖNELİK ALGILAMALARI. Seyahat Ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 5(1).

Seyahat ve Otel İşletmeciliği (Journal of Travel and Hotel Business) is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
26935
Dergimiz EBSCOhost, Index Copernicus, Ulakbim,  DRJI, Research Bible, SOBİAD ve ASOS tarafından indekslenmektedir.