BibTex RIS Cite

2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği

Year 2007, Volume: 2007 Issue: 15, 19 - 38, 01.08.2007

Abstract

2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği

Year 2007, Volume: 2007 Issue: 15, 19 - 38, 01.08.2007

Abstract

Siyasal pazarlama seçim kampanyalarının ve propagandalarının en önemli unsurlarından biridir. Siyasal pazarlama tekniklerini doğru ve rasyonel bir şekilde uygulayan siyasal partiler toplumsal tabanlarına politikalarını en iyi biçimde ifade edebilmektedirler. Politikaları iyi anlaşılan bir siyasal partinin seçimlerde şansı her zaman diğer partilere göre yüksek olmaktadır. Özellikle siyasal pazarlama tekniklerini uzlaşma ve hoşgörü zeminine taşıyabilen partilerin daha başarılı oldukları geçmişte yapılan seçim sonuçlarından anlaşılmaktadır. Çatışma üzerine kurulan siyasal pazarlama teknikleri ne derece etkili olursa olsun toplum üzerinde olumsuz bir etki bırakabilmektedir

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Rabia Bahar Üste This is me

Berrin Yüksel This is me

Serpil Çalışkan This is me

Publication Date August 1, 2007
Published in Issue Year 2007 Volume: 2007 Issue: 15

Cite

APA Üste, R. B., Yüksel, B., & Çalışkan, S. (2007). 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2007(15), 19-38.
AMA Üste RB, Yüksel B, Çalışkan S. 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi. August 2007;2007(15):19-38.
Chicago Üste, Rabia Bahar, Berrin Yüksel, and Serpil Çalışkan. “2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı Ve İzmir İli Örneği”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2007, no. 15 (August 2007): 19-38.
EndNote Üste RB, Yüksel B, Çalışkan S (August 1, 2007) 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2007 15 19–38.
IEEE R. B. Üste, B. Yüksel, and S. Çalışkan, “2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği”, Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 2007, no. 15, pp. 19–38, 2007.
ISNAD Üste, Rabia Bahar et al. “2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı Ve İzmir İli Örneği”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2007/15 (August 2007), 19-38.
JAMA Üste RB, Yüksel B, Çalışkan S. 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2007;2007:19–38.
MLA Üste, Rabia Bahar et al. “2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı Ve İzmir İli Örneği”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 2007, no. 15, 2007, pp. 19-38.
Vancouver Üste RB, Yüksel B, Çalışkan S. 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2007;2007(15):19-38.

Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi