BibTex RIS Kaynak Göster

2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği

Yıl 2007, Cilt: 2007 Sayı: 15, 19 - 38, 01.08.2007

Öz

2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği

Yıl 2007, Cilt: 2007 Sayı: 15, 19 - 38, 01.08.2007

Öz

Siyasal pazarlama seçim kampanyalarının ve propagandalarının en önemli unsurlarından biridir. Siyasal pazarlama tekniklerini doğru ve rasyonel bir şekilde uygulayan siyasal partiler toplumsal tabanlarına politikalarını en iyi biçimde ifade edebilmektedirler. Politikaları iyi anlaşılan bir siyasal partinin seçimlerde şansı her zaman diğer partilere göre yüksek olmaktadır. Özellikle siyasal pazarlama tekniklerini uzlaşma ve hoşgörü zeminine taşıyabilen partilerin daha başarılı oldukları geçmişte yapılan seçim sonuçlarından anlaşılmaktadır. Çatışma üzerine kurulan siyasal pazarlama teknikleri ne derece etkili olursa olsun toplum üzerinde olumsuz bir etki bırakabilmektedir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Rabia Bahar Üste Bu kişi benim

Berrin Yüksel Bu kişi benim

Serpil Çalışkan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 2007
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 2007 Sayı: 15

Kaynak Göster

APA Üste, R. B., Yüksel, B., & Çalışkan, S. (2007). 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2007(15), 19-38.
AMA Üste RB, Yüksel B, Çalışkan S. 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi. Ağustos 2007;2007(15):19-38.
Chicago Üste, Rabia Bahar, Berrin Yüksel, ve Serpil Çalışkan. “2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı Ve İzmir İli Örneği”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2007, sy. 15 (Ağustos 2007): 19-38.
EndNote Üste RB, Yüksel B, Çalışkan S (01 Ağustos 2007) 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2007 15 19–38.
IEEE R. B. Üste, B. Yüksel, ve S. Çalışkan, “2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği”, Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 2007, sy. 15, ss. 19–38, 2007.
ISNAD Üste, Rabia Bahar vd. “2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı Ve İzmir İli Örneği”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 2007/15 (Ağustos 2007), 19-38.
JAMA Üste RB, Yüksel B, Çalışkan S. 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2007;2007:19–38.
MLA Üste, Rabia Bahar vd. “2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı Ve İzmir İli Örneği”. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 2007, sy. 15, 2007, ss. 19-38.
Vancouver Üste RB, Yüksel B, Çalışkan S. 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2007;2007(15):19-38.

Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi