Bu araştırmanın amacı; matematik öğretmenlerinin, öğrencilerin öğrenme stillerine uygun bir öğretimi hangi düzeyde uyguladıklarını tespit etmektir. Araştırmada, öncelikle 4MAT modelindeki her bir öğrenme stiline ait özellikler belirlenmiştir. Bu özelliklerden, öğretmenlerin öğrencilerin öğrenme stillerine uygun öğretimi hangi düzeyde yaptıklarını tespit etmek amacıyla bir ölçek geliştirilmiştir. Bu ölçek Ankara merkez ilçelerdeki 8 resmî genel lisenin 500 onuncu sınıf öğrencisine uygulanmıştır. Sonuç olarak; matematik öğretmenlerinin öğrencilerin öğrenme stillerini çok fazla dikkate almadıkları tespit edilmiştir.
Öğrenme stilleri 4 MAT stilleri öğrenme stillerine dayalı öğretim
This study aims to determine at which level mathematics teachers conduct teaching suitable for learning styles of students. In the study, firstly, characteristics of each learning styles at 4 MAT model was determined. Using these characteristics, a scale for the above mentioned purpose was developed. The scale was administered on 500 students of tenth grade from eight high schools in Ankara. As a result, it was seen that mathematics teachers had little attention to students’ learning styles.
Learning styles 4 MAT Styles instruction based on learning styles
Diğer ID | JA45YN43US |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2003 |
Gönderilme Tarihi | 1 Aralık 2003 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2003 Cilt: 1 Sayı: 4 |