Research Article
BibTex RIS Cite

SOME FEATURES OF THE CONSUMERS WHO ACT AS TO POPULARISE FASHION CLOTHES

Year 1992, Volume: 6 Issue: 35, 276 - 285, 01.08.1992

Abstract

Dressing is one of the basic needs of human beings. However, nowadays it has become a fashion show There are some people who pioneers new fashion cloths. This study was planned and carried out to determine the features of this leadinggroup ofpeople. Thus, some useful information is provided for the manufacturing and marketing sectors of textiles.  

Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri

Year 1992, Volume: 6 Issue: 35, 276 - 285, 01.08.1992

Abstract

Giyim insanzn temel ihtiya~larz~dan birisidir. Giyim gunumiizde bir moda gosterisi haline gelmistir. Moda giysileri ilk kez kullanan, bir oncii kitle vardzr. Bu oncu kitlenin ozelliklerini ortaya pkarmak amaczyla bu ara~tzrma planlanmz~ ve yurutiilrnii.gur. Boylece uretici ue pnzarlama sektoriine yararlz bilgiler sunulmaya ~alz~zlmz~

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Engineering
Journal Section Articles
Authors

Yahşi Yazıcıoğlu This is me

Hüsniye Altınay This is me

Publication Date August 1, 1992
Published in Issue Year 1992 Volume: 6 Issue: 35

Cite

APA Yazıcıoğlu, Y., & Altınay, H. (1992). Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri. Tekstil Ve Mühendis, 6(35), 276-285.
AMA Yazıcıoğlu Y, Altınay H. Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri. Tekstil ve Mühendis. August 1992;6(35):276-285.
Chicago Yazıcıoğlu, Yahşi, and Hüsniye Altınay. “Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri”. Tekstil Ve Mühendis 6, no. 35 (August 1992): 276-85.
EndNote Yazıcıoğlu Y, Altınay H (August 1, 1992) Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri. Tekstil ve Mühendis 6 35 276–285.
IEEE Y. Yazıcıoğlu and H. Altınay, “Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri”, Tekstil ve Mühendis, vol. 6, no. 35, pp. 276–285, 1992.
ISNAD Yazıcıoğlu, Yahşi - Altınay, Hüsniye. “Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri”. Tekstil ve Mühendis 6/35 (August 1992), 276-285.
JAMA Yazıcıoğlu Y, Altınay H. Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri. Tekstil ve Mühendis. 1992;6:276–285.
MLA Yazıcıoğlu, Yahşi and Hüsniye Altınay. “Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri”. Tekstil Ve Mühendis, vol. 6, no. 35, 1992, pp. 276-85.
Vancouver Yazıcıoğlu Y, Altınay H. Moda Giysilerin Yaygınlaştırılmasında Rol Yüklenen Tüketicilerin Bazı Özellikleri. Tekstil ve Mühendis. 1992;6(35):276-85.