BibTex RIS Cite

Unbearable Marketing of 'Animating

Year 2015, Volume: 29 Issue: 1, 68 - 72, 01.01.2015

Abstract

Marketing types of capitalism have different characteristics from each other. Animation effects all social stratums due to the children of the main target audience and from this aspect as considered unbearable between marketing types

References

  • İlgazi, A.(2007). “Bütünleşik pazarlamailetişimi”, 9Şubat 2015 tarihinde http://www. halklailiskiler.com.tr/BUTUNLESIK_PAZARLAMA_ILETISIMI.php adresinden erişildi.
  • Korkmaz,S., Eser,Z, ve Öztürk,S..Z. (2009). Pazarlama: Kavramlar, ilkeler,kararlar. Ankara: SiyasalKitabevi, 2009.
  • Pazarlama.(2012). 9 Şubat 2015tarihindehttp://muhasebeturk.org/ecopedia/400-p/3309- pazarlama-nedir-ne-demek-anlami-tanimi.html adresinden erişildi.
  • Toy Story. (2015). 9 tarihindehttp://tr.wikipedia.org/wiki/Oyuncak_Hikayesi adresinden erişildi.

Canlandırmanın Dayanılmaz Pazarlaması

Year 2015, Volume: 29 Issue: 1, 68 - 72, 01.01.2015

Abstract

Kapitalizmin pazarlama türleri birbirinden farklı özelliklere sahiptir. Canlandırma animasyon , ana hedef kitlesinin çocuklar olması nedeniyle bütün toplumsal katmanları etkilemekte ve bu yönüyle pazarlama türleri arasında dayanılmaz olarak nitelendirilmektedir.

References

  • İlgazi, A.(2007). “Bütünleşik pazarlamailetişimi”, 9Şubat 2015 tarihinde http://www. halklailiskiler.com.tr/BUTUNLESIK_PAZARLAMA_ILETISIMI.php adresinden erişildi.
  • Korkmaz,S., Eser,Z, ve Öztürk,S..Z. (2009). Pazarlama: Kavramlar, ilkeler,kararlar. Ankara: SiyasalKitabevi, 2009.
  • Pazarlama.(2012). 9 Şubat 2015tarihindehttp://muhasebeturk.org/ecopedia/400-p/3309- pazarlama-nedir-ne-demek-anlami-tanimi.html adresinden erişildi.
  • Toy Story. (2015). 9 tarihindehttp://tr.wikipedia.org/wiki/Oyuncak_Hikayesi adresinden erişildi.
There are 4 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Selçuk Hünerli This is me

Publication Date January 1, 2015
Published in Issue Year 2015 Volume: 29 Issue: 1

Cite

APA Hünerli, S. (2015). Canlandırmanın Dayanılmaz Pazarlaması. Türk Kütüphaneciliği, 29(1), 68-72.

Bu dergi içeriği CC BY 4.0cc.svg?ref=chooser-v1by.svg?ref=chooser-v1 ile lisanslanmaktadır.