English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Turkish Online Journal of Design Art and Communication
Volume: 3 Issue: 1,
3/1/13
Year: 2013
Makaleler
3. KÜRESEL MARKALAR, YERELLİK VE KÜLTÜREL GÖSTERGELER
Ceyda Deneçli
4. PAZARLAMA İLETİŞİM AÇISINDAN İKONLAŞAN “TÜRKAN ŞORAY” VE FİLMLERİNİN AFİŞ ÇÖZÜMLEMELERİ
Didem Çankaya
5. ADVERGAMING ve MARKA İLİŞKİSİ
Hicran Özlem Ilgın
6. POSTMODERN TOPLUMDA ATAERKİL DÜZEN DEĞİŞİYOR MU? POPÜLER KÜLTÜR İÇİNDE CİNSELLİK KULLANIMINA ELEŞTİREL BİR BAKIŞ: BİSCOLATA REKLAMLARI VE ERKEK İMGESİ
İrem Kahyaoğlu
7. MİTOLOJİK KADIN FİGÜRÜ VE DERGİ KAPAKLARINDAKİ GÖSTERGELER
Melda Demircan
8. WILLIAM SHAKESPEARE’IN HAMLET YAPITININ A. J. GREIMAS’IN EYLEYENSEL ÖRNEKÇESİNE GÖRE ÇÖZÜMLENMESİ
Uğur Baloğlu
9. DOI NUMBERS OF TOJDAC JANUARY 2013 VOLUME 3 ISSUE 1
Editörden
Issue Files
FROM THE EDITOR
DOWNLOAD TOJDAC (PDF)
Archive
Volume: 2 Issue: 3,
9/1/12
Volume: 2 Issue: 4,
12/1/12
Volume: 3 Issue: 1,
3/1/13
Volume: 3 Issue: 2,
6/1/13
Volume: 3 Issue: 3,
9/1/13
All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)
by-nc.png