Other
BibTex RIS Cite

İçerik Pazarlanabildiği Kadar ‘Kral’dır

Year 2022, , 304 - 311, 30.01.2022
https://doi.org/10.37679/trta.1064033

Abstract

Son yıllarda dijital medyadaki haberciliğiyle kendini gösteren GZT'nin Genel Yayın Yönetmeni Doğukan Gezer ile dijitalleşmenin ve sosyal medya mecralarının yayıncılığa etkisini konuştuk.

References

  • Son yıllarda dijital medyadaki haberciliğiyle kendini gösteren GZT'nin Genel Yayın Yönetmeni Doğukan Gezer ile dijitalleşmenin ve sosyal medya mecralarının yayıncılığa etkisini konuştuk.
Year 2022, , 304 - 311, 30.01.2022
https://doi.org/10.37679/trta.1064033

Abstract

References

  • Son yıllarda dijital medyadaki haberciliğiyle kendini gösteren GZT'nin Genel Yayın Yönetmeni Doğukan Gezer ile dijitalleşmenin ve sosyal medya mecralarının yayıncılığa etkisini konuştuk.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Communication and Media Studies
Journal Section Interview
Authors

Doğukan Gezer This is me

Publication Date January 30, 2022
Submission Date September 14, 2021
Acceptance Date January 3, 2022
Published in Issue Year 2022

Cite

APA Gezer, D. (2022). İçerik Pazarlanabildiği Kadar ‘Kral’dır. TRT Akademi, 7(14), 304-311. https://doi.org/10.37679/trta.1064033

                                                                      16115   16111        16112