Okul yıllarından bahseden insanların büyük bir çoğunluğu için tarih dersi, not almak için isimlerin ve tarihlerin ezberlendiği, sınavdan sonra ise unutulduğu bir ders olarak hatıralarda yer alır. Günümüzde tarih öğretiminde önemli gelişmeler olmasına rağmen hala derslerde öğretmenlerin isim, tarih ve ders kitabı merkezli bir öğretim izledikleri görülmektedir. Öğrencilerin eleştirel ve tarihsel düşünme becerisi elde etmeleri için ilk önce bilgiye sahip olmaları gerektiği inancı, öğretmenlerin derslerde yenilikçi yöntemlere yeterli zaman ayırmalarını engellemektedir. Bu durum öğrencilerin tarih dersinden soğumalarına ve dersi zaman kaybı olarak görmelerine neden olmaktadır.
Primary Language | tr |
---|---|
Journal Section | Review Articles |
Authors | |
Dates |
Application Date
: May 27, 2014
|
APA | Alphan Şentuna, D . (2014). Uncovering Our History, Teaching Primary Sources (Tarihimizi Keşfetme, Birincil Kaynaklarla Öğretim) - Susan H. Veccia . Turkish History Education Journal , 3 (1) , 90-101 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/en/pub/tuhed/issue/17719/185593 |