In the article with “Mazman-Akar, S. G., Birgin, O.,
Göksu, B., Uzun, K., Gümüş, B., & Peker, E. S. (2017). Adaptation of
Student Engagement in Mathematics Scale into Turkish. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 8(1), 28-51.
doi:10.16949/turkbilmat.286926” citation information which was published in the
first issue of eight volume of Turkish Journal of Computer and Mathematics
Education, authors noticed a misreport statistical data in Figure 1 and Figure
3. Authors apologize to the readers for
the mistake. In this paper, additional explanations and corrections are reported
to remedy the mistake.
Türk Bilgisayar ve
Matematik Eğitim Dergisi’nin sekizinci cildinin birinci sayısında yer alan
“Mazman-Akar, S. G., Birgin, O., Göksu, B., Uzun, K., Gümüş, B. ve Peker, E. S.
(2017). Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği’nin Türkçeye uyarlama çalışması. Turkish Journal of Computer and Mathematics
Education, 8(1), 28-51. doi:10.16949/turkbilmat.286926” referanslı makalede
yazarlar tarafından Şekil 1 ve Şekil 3’te sunulan istatistiksel sonuçlarda bazı
hatalı raporlamaların yapıldığı fark edilmiştir. Yapılan bu hatadan dolayı
yazarlar, okuyuculardan özür dilemektedirler. Makalede yer alan hatalı
raporlamanın giderilmesi amacıyla yapılan düzeltme ve açıklamalar sunulmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Erratum |
Authors | |
Publication Date | December 17, 2018 |
Published in Issue | Year 2018 Volume: 9 Issue: 3 |