Erratum
BibTex RIS Cite

Erratum to: "Investigating seventh grade students’ mathematization processes and mathematical models: The Lawnmower Problem"

Year 2018, Volume: 9 Issue: 3, 665 - 667, 17.12.2018
https://doi.org/10.16949/turkbilmat.491234

Abstract

In the article with “Didiş-Kabar, M. G. & İnan, M.
(2018). Investigating seventh grade students’ mathematization processes and
mathematical models: The Lawnmower Problem. Turkish
Journal of Computer and Mathematics Education, 9
(2), 339-366. doi:
10.16949/turkbilmat.408698” citation information which was published in the second
issue of the ninth volume of Turkish Journal of Computer and Mathematics
Education, Appendix section was forgotten to add the main text during editing.
We apologize to the readers for the mistake. In this paper, Appendix of the study
are presented.  

References

  • Didiş-Kabar, M. G. ve İnan, M. (2018). Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 9(2), 339-366. doi: 10.16949/turkbilmat.408698

Düzetlme yazısı: "Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi."

Year 2018, Volume: 9 Issue: 3, 665 - 667, 17.12.2018
https://doi.org/10.16949/turkbilmat.491234

Abstract

Türk Bilgisayar ve
Matematik Eğitim Dergisi’nin dokuzuncu cildinin ikinci sayısında yer alan “Didiş-Kabar,
M. G. ve İnan, M. (2018). Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin
matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim
biçme problemi. Turkish Journal of
Computer and Mathematics Education, 9
(2), 339-366. doi:
10.16949/turkbilmat.408698” referanslı makalede mizanpaj editörü tarafından
yapılan düzenlemede çalışmanın “Ek” kısmının eklenmesi unutulmuştur. Yapılan bu
hatadan dolayı okuyucularımızdan özür dileriz. Bu düzeltme yazısında ilgili
çalışmanın Ek kısmı sunulmuştur.

References

  • Didiş-Kabar, M. G. ve İnan, M. (2018). Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 9(2), 339-366. doi: 10.16949/turkbilmat.408698
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Erratum
Authors

Turcomat Editorial This is me

Publication Date December 17, 2018
Published in Issue Year 2018 Volume: 9 Issue: 3

Cite

APA Editorial, T. (2018). Düzetlme yazısı: "Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi.". Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 9(3), 665-667. https://doi.org/10.16949/turkbilmat.491234
AMA Editorial T. Düzetlme yazısı: "Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi.". Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). December 2018;9(3):665-667. doi:10.16949/turkbilmat.491234
Chicago Editorial, Turcomat. “Düzetlme yazısı: ‘Ortaokul Yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri Ve Matematiksel Modellerinin Incelenmesi: Çim biçme problemi.’”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 9, no. 3 (December 2018): 665-67. https://doi.org/10.16949/turkbilmat.491234.
EndNote Editorial T (December 1, 2018) Düzetlme yazısı: "Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi.". Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 9 3 665–667.
IEEE T. Editorial, “Düzetlme yazısı: ‘Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi.’”, Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), vol. 9, no. 3, pp. 665–667, 2018, doi: 10.16949/turkbilmat.491234.
ISNAD Editorial, Turcomat. “Düzetlme yazısı: ‘Ortaokul Yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri Ve Matematiksel Modellerinin Incelenmesi: Çim biçme problemi.’”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 9/3 (December 2018), 665-667. https://doi.org/10.16949/turkbilmat.491234.
JAMA Editorial T. Düzetlme yazısı: "Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi.". Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). 2018;9:665–667.
MLA Editorial, Turcomat. “Düzetlme yazısı: ‘Ortaokul Yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri Ve Matematiksel Modellerinin Incelenmesi: Çim biçme problemi.’”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), vol. 9, no. 3, 2018, pp. 665-7, doi:10.16949/turkbilmat.491234.
Vancouver Editorial T. Düzetlme yazısı: "Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi.". Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). 2018;9(3):665-7.