BibTex RIS Cite

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Elektromanyetik Kirliliğe İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi

Year 2015, , 0 - 0, 13.06.2016
https://doi.org/10.19171/uuefd.43295

Abstract

Bu çalışmanın amacı, fen bilgisi öğretmen adaylarının elektromanyetik kirliliğe ilişkin görüşlerini belirlemektir. Çalışmanın katılımcılarını 2013-2014 eğitim-öğretim yılı bahar döneminde Ankara’da bulunan bir devlet üniversitesinin ikinci sınıfında öğrenim gören toplam 20 fen bilgisi öğretmen adayı oluşturmaktadır. Verilerin toplandığı katılımcılar, araştırmacının araştırma problemlerine cevap bulacağına inandığı kişileri seçmesine olanak veren amaçlı örnekleme ile belirlenmiştir. Çalışmada nitel araştırma desenlerinden fenomenolojik yöntem kullanılmıştır. Veriler, araştırmacılar tarafından geliştirilen açık uçlu sorular yolu ile toplanmıştır. Araştırmanın sonuçlarına göre, öğretmen adaylarının elektromanyetik kirlilik hakkında yeterince bilgi sahibi olmadıkları belirlenmiştir. Öğretmen adaylarının bu konuda bilinçlendirilmesi gerekliliği önerilmiştir.

Year 2015, , 0 - 0, 13.06.2016
https://doi.org/10.19171/uuefd.43295

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Articles
Authors

Ayşe Nesibe Köklükaya

Ezgi Güven Yıldırım

Mahmut Selvi

Publication Date June 13, 2016
Submission Date June 13, 2016
Published in Issue Year 2015

Cite

APA Köklükaya, A. N., Yıldırım, E. G., & Selvi, M. (2016). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Elektromanyetik Kirliliğe İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi. Journal of Uludag University Faculty of Education, 28(2). https://doi.org/10.19171/uuefd.43295