Bu süreç içerisinde ortaya çıkan değişim ele alındıktan sonra müzik kavramının tanımı üzerinde durulmuştur. Daha sonra, postmodern müzik başlığı altında, postmodern müziğin özelliklerine değinilip, müzik ve postmodernlik arasındaki ilişkiyi ortaya koyan örneklere yer verilmiştir. Akabinde, postmodern toplumda tüketim kavramı ve kitle iletişim araçları ele alınmıştır. Bununla birlikte, postmodernizm süreç içerisindeki değişimde, kitle iletişim araçları ve kitle iletişim araçları tarafından yayılan tüketim kavramının müzik üzerindeki etkileri dikkate alınarak, üretimin öneminin yitirilip yerini seyirlik tüketime bıraktığından bahsedilmiştir
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 1, 2010 |
Submission Date | November 14, 2015 |
Published in Issue | Year 2010 Volume: 23 Issue: 1 |