BibTex RIS Cite

Les Activités Utilisées dans l'Enseignement de la Langue Française Motivent-Elles les Etudiants ou Non?

Year 2012, Volume: 25 Issue: 1, 279 - 289, 01.04.2012

Abstract

Fransızca Dil Öğretiminde Kullanılan Aktiviteler Öğrencilerin Motivasyonlarını Etkiler Mi?

Year 2012, Volume: 25 Issue: 1, 279 - 289, 01.04.2012

Abstract

Yabancı dil eğitimi/öğretimi alanında günümüze kadar yapılan çalışmalar
bizleri, birer öğretici olarak, öğrenmeyi öğretme süreci hakkında düşünmeye sevk
etmektedir. Böyle bir yaklaşım, dilsel aktivitelerin önemli ölçüde etkili olduğu,
öğrenme motivasyonu sorununu beraberinde getirmektedir.
Bu çalışmada, öğrenenlerin motivasyonlarını etkileyen en önemli
etmenlerden biri olan ve Fransızca yabancı dil sınıflarında yapılan dilsel aktivitelerin
öğrenenlerin motivasyonlarını artırmada ne derece etkili olduklarını ölçmek
amaçlanmaktadır. Veriler bir ölçek aracılığıyla elde edilmiş ve sonrasında
çözümlenmiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Cihan Aydoğu This is me

Publication Date April 1, 2012
Submission Date November 14, 2015
Published in Issue Year 2012 Volume: 25 Issue: 1

Cite

APA Aydoğu, C. (2012). Fransızca Dil Öğretiminde Kullanılan Aktiviteler Öğrencilerin Motivasyonlarını Etkiler Mi?. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25(1), 279-289.