Yabancı dil eğitimi/öğretimi alanında günümüze kadar yapılan çalışmalar
bizleri, birer öğretici olarak, öğrenmeyi öğretme süreci hakkında düşünmeye sevk
etmektedir. Böyle bir yaklaşım, dilsel aktivitelerin önemli ölçüde etkili olduğu,
öğrenme motivasyonu sorununu beraberinde getirmektedir.
Bu çalışmada, öğrenenlerin motivasyonlarını etkileyen en önemli
etmenlerden biri olan ve Fransızca yabancı dil sınıflarında yapılan dilsel aktivitelerin
öğrenenlerin motivasyonlarını artırmada ne derece etkili olduklarını ölçmek
amaçlanmaktadır. Veriler bir ölçek aracılığıyla elde edilmiş ve sonrasında
çözümlenmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 1, 2012 |
Submission Date | November 14, 2015 |
Published in Issue | Year 2012 Volume: 25 Issue: 1 |