Bu araştırma resimli çocuk kitaplarının kanıt temelli öğrenme yöntemi için bir araç olarak kullanılabilirliğini ortaya koymak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırma nitel araştırma desenlerinden durum çalışması olarak tasarlanmıştır. Çalışma grubu kolay ulaşılabilir örnekleme yöntemiyle belirlenen 28 dördüncü sınıf öğrencisinden oluşmaktadır. Veri toplama aracı olarak araştırmacı tarafından geliştirilen kanıt temelli öğrenme çalışma kâğıdı kullanılmıştır. Elde edilen veriler içerik analizi yöntemi kullanılarak analiz edilmiştir. Araştırma sonucunda resimli çocuk kitaplarının kanıt temelli öğrenme yönteminde bir kanıt olarak kullanılabileceği görülmüştür.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | May 31, 2022 |
Published in Issue | Year 2022 Volume: 2 Issue: 1 |