Image Presentation
BibTex RIS Cite

Dünyada ve Türkiye’de Uzaktan Eğitime İlişkin Bir Değerlendirme

Year 2022, Volume: 2 Issue: 1, 2 - 10, 30.06.2022

Abstract

Uzaktan eğitim uzunca bir zamandır dünya literatüründe yer alan ve farklı eğitim kademelerinde yer verilen bir stratejidir. Özellikle yetişkin eğitimi ve yüksek öğretimde çağın bir gereği olarak başvurulan bu stratejinin, Covid salgınıyla birlikte tüm eğitim kademelerinde yer bulması tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de bir kriz çözümü olarak değerlendirilmektedir. Bu araştırma Kore, Estonya, Kanada ve Birleşik Krallık gibi eğitim sistemleriyle dünya sıralamasında öne çıkan ülkelerin uzaktan eğitim sistemlerinin incelenmesi ve ülkemizde var olan uzaktan eğitim uygulamalarının açığa çıkarılması amacıyla gerçekleştirilmiştir.

Year 2022, Volume: 2 Issue: 1, 2 - 10, 30.06.2022

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Out-of-School Learning, Curriculum and Instration (Other), Educational Technology and Computing
Journal Section Reviews
Authors

Mehmet Kara 0000-0002-3275-3416

Mehmet Sarı This is me 0000-0002-5055-0233

Rıdvan Kaymaz This is me 0000-0001-9052-2598

Seher Kurt This is me 0000-0002-0364-8705

Publication Date June 30, 2022
Published in Issue Year 2022 Volume: 2 Issue: 1

Cite

APA Kara, M., Sarı, M., Kaymaz, R., Kurt, S. (2022). Dünyada ve Türkiye’de Uzaktan Eğitime İlişkin Bir Değerlendirme. Uluslararası Sosyal Bilimlerde Mükemmellik Arayışı Dergisi, 2(1), 2-10.