Görüntü Sunumu
BibTex RIS Kaynak Göster

Dünyada ve Türkiye’de Uzaktan Eğitime İlişkin Bir Değerlendirme

Yıl 2022, Cilt: 2 Sayı: 1, 2 - 10, 30.06.2022

Öz

Uzaktan eğitim uzunca bir zamandır dünya literatüründe yer alan ve farklı eğitim kademelerinde yer verilen bir stratejidir. Özellikle yetişkin eğitimi ve yüksek öğretimde çağın bir gereği olarak başvurulan bu stratejinin, Covid salgınıyla birlikte tüm eğitim kademelerinde yer bulması tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de bir kriz çözümü olarak değerlendirilmektedir. Bu araştırma Kore, Estonya, Kanada ve Birleşik Krallık gibi eğitim sistemleriyle dünya sıralamasında öne çıkan ülkelerin uzaktan eğitim sistemlerinin incelenmesi ve ülkemizde var olan uzaktan eğitim uygulamalarının açığa çıkarılması amacıyla gerçekleştirilmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Okul Dışı Öğrenme, Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer), Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Bölüm Derlemeler
Yazarlar

Mehmet Kara 0000-0002-3275-3416

Mehmet Sarı Bu kişi benim 0000-0002-5055-0233

Rıdvan Kaymaz Bu kişi benim 0000-0001-9052-2598

Seher Kurt Bu kişi benim 0000-0002-0364-8705

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 2022
Yayımlandığı Sayı Yıl 2022 Cilt: 2 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Kara, M., Sarı, M., Kaymaz, R., Kurt, S. (2022). Dünyada ve Türkiye’de Uzaktan Eğitime İlişkin Bir Değerlendirme. Uluslararası Sosyal Bilimlerde Mükemmellik Arayışı Dergisi, 2(1), 2-10.